تزریق ژل هیالورونیک اسید

وقتی صحبت از زیبایی می شود، تزریق ژل هیالورونیک اسید یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با مشکلات زیبایی است. این ژل به تنهایی می تواند بسیاری از دغدغه های شما برای زیبایی را پاسخ دهد. کافی است به صورت اصولی و به میزان کافی تزریق شود تا اثرات لازم را داشته باشد.
اسید هیالورونیک یک ماده جدید یا ناشناخته نیست. این ماده به صورت طبیعی در بدن اکثر موجودات زنده وجود دارد. این ماده وظایف مختلفی را بر عهده دارد. از حمل مواد مغذی از خون به پوست گرفته تا آبرسانی به پوست از جمله وظایف این ماده طبیعی است. دلایل مختلفی برای کم شدن یا از بین رفتن هیالورونیک اسید وجود دارد. تابش نور آفتاب، آلودگی های زیست محیطی مثل آلودگی هوا و پیری، از جمله این موارد هستند. اینجاست که تزریق ژل هیالورونیک اسید می تواند گزینه ای برای رفع مشکلات زیبایی و پوستی شود.
بیش از 30 سال است که ژل هیالورونیک اسید به عنوان یک راهکار علمی برای رفع مشکلات پوستی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. این یعنی بسیاری از عوارض جانبی و تست های اولیه در مورد تزریق ژل انجام شده و می توان با خیال راحت از این ماده استفاده کرد. ژل هیالورونیک اسید علاوه بر ترمیم مشکلات پوستی و تامین اسید هیالورونیک مورد نیاز بدن، می تواند اثرات خوبی برای زیبایی بیشتر افراد داشته باشد. از رفع خطوط پیشانی گرفته تا ترمیم فرم لب ها و حتی بهبود فرم بینی بدون عمل جراحی، از ویژگی ها و کاربردهای تزریق ژل هیالورونیک اسید است.
یکی از خدمات کلینیک دکتر فریناز خدادادی در بهارستان، ارائه انواع راهکارهای زیبایی به کمک تزریق ژل هیالورونیک اسید است. تزریق ژل هیالورونیک اسید در اصفهان و بهارستان توسط خانم دکتر خدادادی انجام می شود که مدرک تزریق فیلر خود را از انگلستان دریافت کرده و تجربه زیادی در این زمینه دارند.

برخی از مهمترین کاربردها:

کاربردهای زیادی برای تزریق ژل هیالورنیک اسید برشمرده می شود. برخی از این کاربردها را در ادامه آورده ایم:

اصلاح غیرقرینگی لب ها

رفع عیوب لب و همچنین برجسته سازی لب ها به کمک ژل هیالورونیک اسید انجام می شود. لبانی زیبا در انتظار شماست!

اصلاح فرم بینی بدون جراحی

به جای عمل بینی، می توانید بسیاری از عیوب بینی را با استفاده از ژل هیالورونیک اسید برطرف کنید.

اسکار هایپوتروفیک و فرورفتگی های ناشی از جوش

فرورفتگی های ناشی از جوش صورت و آکنه می توانند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهند. ژل هیالورونیک اسید این فرورفتگی ها را پوشش می دهد.

اصلاح زاویه فک و کانتورینگ صورت

به کمک تزریق چند سی سی ژل هیالورونیک به سادگی و با کمترین هزینه، زاویه فک را اصلاح و کانتورینگ صورت را به بهترین نحو انجام دهید

رفع گودی زیر چشم

اگر از گودی زیر چشم و سیاهی آن خسته شده اید، قطعا راهکار مناسب برای شما، تزریق این ژل است تا خیلی ساده زیبایی شما به حالت عادی بازگردد.

برجسته سازی گونه

گونه ها، نقش مهمی در زیبایی بیشتر چهره دارند. ژل هیالورونیک اسید می تواند به خوبی گونه هایی جذاب تر برای چهره شما بسازد. زیبایی را خیلی زود لمس کنید

پزشک:

دکتر فریناز خدادادی

پوست، مو و زیبایی

دریافت مشاوره رایگان 03136828882

    تزریق ژل هیالورونیک اسید

    نمونه های قبل و بعد