لیزر موهای زائد

برطرف کردن موهای زائد در قسمت های مختلف بدن یکی از خواسته های همه است. از موهای زیر بغل و ناحیه بیکینی گرفته تا لیزر کمر و دست و پا می تواند زیبایی بدن را دوچندان کند.

لیزر هم در وقت و هم در هزینه شما صرفه جویی می کند. اگر از آن دسته افراد هستید که از اپیلاسیون استفاده می کنید یا از موم عربی برای خلاص شدن از شر موهای زائدتان بهره می برید، لیزر به مراتب گزینه بهتری است. چراکه می تواند در زمان شما برای از بین بردن موهای زائد صرفه جویی کند. اگر در دراز مدت نیز به آن نگاه کنید، قطعا هزینه لیزر نسبت به هزینه اپیلاسیون در مراکز اپیلاسیون یا خرید تجهیزاتی مثل موم سرد و استفاده از آن در خانه کمتر خواهد بود.

لیزر موهای زائد به شما برای رسیدن به زیبایی دائمی کمک می کند. اگرچه باید چندین جلسه برای از بین بردن تمامی موهای زائد خود اقدام کنید؛ اما به راحتی می توانید از شر این موهای زشت و آزاردهنده راحت شوید.

برای لیزر می توانید فقط یک قسمت از بدنتان را لیزر کنید. برای مثال فقط برای لیزر بیکینی یا لیزر زیر بغل مراجعه کنید. راهکار دیگر استفاده از روش لیزر فول بادی است. لیزر فول بادی بسیار به صرفه تر از لیزر تک تک قسمت های بدن است و باعث زیبایی هرچه بیشتر شما می شود.

برخی از مهمترین کاربردها:

تلاش شده تا خدمات لیزر بدن در مطب دکتر خدادادی با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان فراهم شود. برخی از ویژگی های لیزر موهای زائد در بهارستان اصفهان در مطب دکتر فریناز خدادادی عبارتند از:

دستگاه الکساندرایت 2020

مدرن ترین دستگاه لیزر موجود در ایران، الکساندرایت 2020 است. در مطب دکتر خدادادی نیز از این دستگاه لیزر استفاده می شود. این دستگاه بسیار دقیق و با کمترین خطاست. زمان لیزر و درد با این دستگاه در کمترین حالت ممکن قرار دارد

لیزر تمامی نقاط بدن

در مطب زیبایی دکتر خدادادی در اصفهان – بهارستان، می توانید از خدمات لیزر فول بادی بهره مند شوید. تمامی قسمت ها یا قسمت های دلخواه شما می توانند با دستگاه الکساندرایت 2020 لیزر شوند. هیچ اشعه خاصی باعث آسیب به اندام های حساس بدن شما نخواهد شد.

رعایت بهداشت

یکی از مهمترین اصول لیزر این است که بهداشت به طور کامل رعایت شود. خوشبختانه لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت 2020 در بهداشتی ترین حالت ممکن انجام می شود. علاوه بر این مطب زیبایی در بهارستان اصفهان به تمیزی و حرفه ای مطب دکتر فریناز خدادادی پیدا نمی کنید؛ پس با خیال راحت برای لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

پزشک:

دکتر فریناز خدادادی

پوست، مو و زیبایی

دریافت مشاوره رایگان 03136828882

    تزریق ژل هیالورونیک اسید

    نمونه های قبل و بعد