لیفت با نخ

برخی تغییرات در چهره با کمترین هزینه و بدون عمل جراحی امکان پذیر است. لیفت صورت یکی از این موارد است. روش های مختلفی برای لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این روش ها، لیفت با نخ نام دارد.

لیفت با نخ برای مشکلات مختلفی مثل افتادگی پوست، غبغب ایجاد شده در زیر چانه و یا خطوط ایجاد شده روی صورت که به آن خط اخم گفته می شود، فوق العاده است. البته این تنها کاربردهای لیفت با نخ نیست.

برای لیفت با نخ از نخ های مخصوصی استفاده می شود که از پلی لاکتیک اسید ساخته شده اند. همچنین تخصص و تبحر پزشک در اجرای لیفت با نخ بسیار مهم است. به همین علت است که بیان می شود برای استفاده از لیفت با نخ حتما به سراغ افراد متبحر بروید.

در مطب زیبایی دکتر خدادادی در بهارستان اصفهان، انواع کاربردهای لیفت با نخ اجرا می شود. از لیفت بینی و کوچک کردن بینی با نخ گرفته تا ایجاد چشم گربه ای همگی به کمک نخ و روش لیفت با نخ اجرایی می شود. خانم دکتر خدادادی که تخصص های زیبایی خود را از مرکز Bio Care انگلستان گرفته اند، خود به اجرای خدمات لیفت با نخ اقدام می کنند؛ چراکه موضوعی بسیار تخصصی و اصولی است.

برخی از مهمترین کاربردها:

کاربردهای متنوعی برای لیفت با نخ وجود دارد گه تعدادی از آن ها را در ادامه با هم مرور می کنیم.

لیفت ابرو

یکی از پرطرفدارترین کاربردهای لیفت با نخ، لیفت ابرو است. اگرچه برای لیفت ابرو از بوتاکس نیز استفاده می شود؛ اما لیفت ابرو با نخ نیز برای بسیاری از افراد جذابیت های خاص خود را دارد.

اصلاح فرم بینی و لیفت بینی

اگرچه محدودیت هایی برای استفاده از نخ برای لیفت بینی و اصلاح فرم آن وجود دارد؛ اما در بسیاری از مواقع بدون عمل جراحی می توان به اصلاح فرم بینی با نخ پرداخت. برای این منظور حتما باید در جلسات مشاوره ای شرکت کنید.

لیفت گونه

زیبایی گونه ها تاثیر مستقیمی در جذابیت چهره شما دارد. لیفت گونه ها این جذابیت را دوچندان می کند. برای لیفت گونه نیز می توانید از نخ و روش لیفت با نخ استفاده کنید.

ایجاد چشم گربه ای

یکی از پرطرفدارترین مدل های چشم در حال حاضر، چشم گربه ای است. در لیفت با نخ می توانید چشم گربه ای برای خود ایجاد کنید. البته دوام این مدل برای چشمان شما، یک سال و نیم الی 2 سال است و باید دوباره برای ترمیم اقدام کنید.

پزشک:

دکتر فریناز خدادادی

پوست، مو و زیبایی

دریافت مشاوره رایگان 03136828882

    تزریق ژل هیالورونیک اسید

    نمونه های قبل و بعد